lördag 19 november 2011

Vi börjar visst bli gamla!!!

Jag skrev ju om min käre vän Herr H härom dagen, han som blivit delägare i en snöslunga...

Igår kväll var det samling vid slungan, samtidigt fick jag ett kul mess från Catarina ...

"Jag måste hitta en yngre man! Han står i grannens garage och har möte om snöslungan, han blir tillfrågad om han vill gå med 60+ gänget på aw (after work) han har gått med i konstlotteriet på jobbet och han skall skaffa läsglasögon:-D kram kram"

Gissa om jag fnissade... Känns som om det händer något när man kommer en bit in på 40-års åldern!

Talade med Herr H imorse och de hade hållt på från klockan 18 till halv ett i natt! Antingen är männen i 60+ väldigt långsamma att lära in eller så är det helt enkelt ett gäng med goa gubbar som är hur kul som helst. Med tanke på hur Herr H är så tror jag på det sista...

Sitter just nu i badmintonhallen, sedan ska det handlas vinterjacka till Astrid, städas, tvättas innan det är dags att fira lördagkväll. Kvällen till ära ska Marcus sova över så Fabian har önskat hemmagjord pizza...

Full rulle-som alltid!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Skepparevägen,Hovås,Sverige

1 kommentar:

mammaxtre sa...

Sakta men säkert öppnas dörren till det där man kan kalla tant och gubb varning :-)

Ha det fint