onsdag 17 augusti 2011

Tack snälla Mira!

Mira är en tjej från Finland som läser min blogg. Hon bloggar inte själv men vi har seda dryga året sporadisk mailkontakt och är kompisar på Facebook....

När David var hemma och jobbade förra veckan så kom det ett packet i brevlådan, postat i Finland. Det var gulliga. Mira som ville gratulera för att jag fyllt 40 !

Spännandeed sådana överraskningar. Ännu mer överraskad blev jag när jag såg vad hon skickat.... Kolla här:




Fint packet även p utsidan...




Postat i Finland!



En jätte söt marimekko skål med små praliner i..




Söta servietter, hamnade på sniskan eftersom jag inte vet hur man roterar bilden...


Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så himla gulligt!!! Förstår om du blev riktigt glad=) Du åt väl upp pralinerna själv... Ha det gott =)

Mira sa...

Jag är glad du tyckte om min liten överraskning:)
Ha ett trevligt veckoslut. Tjejresan låter intressant!