måndag 3 januari 2011

NYÅRSAFTON I BILDER!

Jag håller vad jag lovar...om än med lite dröjsmål :)

Här kommer lite bilder från självaste Nyårsafton som firades hemma hos familjen F. Vi skulle ha varit 27 personer men blev bara 23! När vi kom fick vi en god drink som jag tror var cahiprina...

Sen bjöds det på god Toast Skagen...



Precis lika gott som det ser ut :)

Därefter var det dags för huvudrätt...



Vitvinskokt rödspätta med pommes duschesse och en smarrig vitvinsås...mmmm...

Jag och David!


 Reneé utbringar en skål...SKÅL!!!


David lyssnar på någon...


Jag, Catarina och Susanne, spontant så det förslår :)


Hela gänget samlat...


Tack familjen F för en trevlig nyårsafton!!!

Det traditionella nyårskortet...

Tjejligan samlad...

Nu är även första arbetsdagen avklarad och jag måste erkänna att jag är totalt slut. Kunde inte somna igår kväll, att det ska vara så svårt att komma in i rätt dygnsrytm igen...

Nu ska jag snart kojsa, två arbetsdagar till och sen en underbar ledig torsdag!

Må så gott!!!

3 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Branäs tycker jag verkligen. Kolla deras hemsida. Vi brukar bo på Torget det e kanon bara öppna dörren och så på med skidorna.
Åkt mycket skidor idag.
Kram

mammaxtre sa...

Jag är också ledig på torsdag. Det ser jag fram emot :-)

ÅSA sa...

Antonija, såg kanon ut...ganska bokat tyvärr så vi får se om vi kommer iväg. Första året på länge som vi inte åker skidor i så fall :(

Mammaxtre...nu är det slut på ledigheten, på måndag drar allvaret igångn :O