lördag 15 januari 2011

LÖRDAGSSHOPPING!!!

Jag hade ju sagt att jag skulle ha en vit månad vad det gäller shopping efter USA-resan...

Men idag blev det lite shopping i alla fall...Kan ju inte börja spela tennis utan tennisskor. Jag har skor för aerobic och  löpning men inga tennisskor så då vore det väl dumt att inte slå till när de reade ut ett par på Stadium, inte sant?!? När jag ändå var där så slog jag till med ett tennisrack också eftersom det gamla är 20 år gammalt...



Så, nu är det bara konditionen som ska införskaffas...Sen är jag redo :)


5 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Lycka till med tennis spelande
och ha en bra helg
Kram

millandante sa...

VAR köper man den??? Konditionen alltså, om du vet så lovar du väl att berätta!?:)
Härligt att du ska börja spela, så att du var tvungen att shoppa lite;)!
Kanske borde börja träna något nytt jag också...hihi...

KRAM

Susanne sa...

Den kort-korta lilla tenniskjolen inte att förglömma=) Kram

mammaxtre sa...

Kondition är en förskvara det vet man ju .....:-)

ÅSA sa...

Antonija, tack!!! Idag drar det igång :)

Milla, fniss, tänk om det var så enkelt!!! Tennis är ju egenligen lite nygammalt eftersom jag spelat mycket förr i tiden :)

Nattsyrran...jag visste väl att det var något jag glömde köpa :O

Mammaxtre, ja, det märker man alltför väl efter ett uppehåll!