lördag 15 januari 2011

Äntligen lördag!!!

Om ni visste vad trött jag var igår, somnade i soffan redan vid halv tio och sov sen hela natten fram tills halv sju. DÅ är man trött...det värsta är att jag fortfarande känner mej trött. Kan det bero på att man precis börjat jobba som vanligt igen?!?

Hur som helst, i eftermiddag ska vi åka till Kungsbacka och bowla. Det var ganska länge sedan vi gjorde det och eftersom barnen tycker det är så kul så bokade jag en timme.

Jag har också bokat in tennistid de två kommande lördagarna. Fabian spelar ju redan två gånger i veckan och vill att vi spelar tillsammans också.

Sedan frågade jag hans tränare tidigare i höstas om det fanns tennisskola för vuxna. Spelade ganska mycket för typ 17 år sedan men nu blir det bara en gång om året.

Tennisskola för vuxna fanns inte men han sa att han kunde försöka dra ihop ett gäng damer (hrm...tillhör jag den kategorin?!?) så kunde vi hyra honom en gång i veckan...som tränare alltså :O

Jag trodde att han hade glömt av det men igår när jag hämtade Fabian så sa han att han hade något på gång...Uj, uj, uj...jag måste skynda och fixa tillbaks min kondition. SÅ imorgon blir det gymmet, rodd, skridsko och lite löpning, onsdag likaså. Sen hoppas jag få in rätta känslan när vi spelar med familjen så jag kan komma igång och spela tennis, som jag verkligen älskar!

Ha en fin lördag!!!


Inga kommentarer: