söndag 17 oktober 2010

Överraskad och äcklad...

...blev jag igår!!!

När jag körde hem från träningen igår så var det fullt av folk i området, bärandes t-shirts där det stod "Göteborg Sweden" och med ölflaskor i handen.

Klockan var väl två på dagen och de var rejält runda under fötterna. Fick köra sicksack förbi golfbanan och när jag sen svängde in på vår väg så var det ett gäng som vägrade flytta sig. Efter ett tag gick de åt sidan och jag körde sakta förbi, en av killarna vinkade hejdlöst och jag fick vinka tillbaka.

Sen plötsligt drog han ner byxorna med hela medaljongen  i det fria och sprang efter bilen. Har aldrig tidigare råkat ut för en blottare men nog kan man väl kalla honom för det. Helt sinnessjukt!!! Förstår dessutom inte hur i hela friden man vill visa upp medaljongen, inte det vackraste att skåda precis. Antar att Gud´s fantasi hade sinat när han kom till den delen av mannen :)

Förutom denna episod så har vi haft en fantastisk helg! Nu väntar köttfärslimpa med potatis och brunsås. Till efterrätt blir det citronfromage och hallon, mumsigt värre!
Hoppas att ni alla får en härlig vecka!

6 kommentarer:

millandante sa...

Nämen... nu vet jag inte vilken som var den värsta fräckisen... hua... Nästa gång får du blunda och gasa :/

Köttfärslimpa var längesedan, det ska jag laga någon dag!!

KRAM:)

Hoffmans Design sa...

Ja du vad säger man på det här. Ja den sista idioten e inte född än.
Ha det

Mina dagar sa...

Ja herreguuud vissa växer aldrig upp!!??
Synd att du behövde se den där medaljongen:(
Kul att läsa att din helg varit bra:)
Hoppas att veckan också bli det!!
Kram Eva

Isfrun sa...

Jag hade också blivit äcklad!

mammaxtre sa...

Det finns många tokstollar därute. Tur att du satt i bilen tänker jag.

Köttfärslimpa låter gott. Det var länge sedan :-)

ÅSA sa...

Milla...usch ja, fortfarande äcklad!!

Antonija...nä, är rädd för det!

Eva, öööörk!!!

Isfrun, önskar att jag kan släppa minnesbilden :O

mammaxtre, hade det varit på kvällen så hade jag blivit ännu räddare, tror inte att sådant händer på dagen i ett villaområde!!!