fredag 15 oktober 2010

FREDAGS FRÄCKIS!!!!

Det brukar vara Gert Fylking som står för fredags fräckisarna men idag tänkte jag också dela med mej! Känsliga läsare får skippa inlägget :)



Olle, 4 år, är ute och går med pappa och de passerar en bordell.

Olle blir nyfiken och frågar pappa: Vad är det där?

Pappan som inte vet hur man förklarar bordell för en 4 åring säger:

Man får valuta för pengarna där.


Till helgen som kommer får Olle sin veckopeng och smart som han är,

cyklar han ner till bordellen. Går in och lägger pengarna på disken och

säger: Jag vill ha valuta för pengarna!

Hororna som inte vet vad de ska göra med en 4 åring ger honom 3

smörgåsar, 1 med ost, 1 med korv och 1 med skinka.


När Olle kommer hem undrar pappa var han varit. Jo, jag var där man

får valuta för pengarna. VAAA? Skriker pappan.


Ja, säger Olle och vrider sig lite, men jag orkade bara 2, så den

tredje slickade jag bara lite på skinkan.




5 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Den var bar har hört den innan.
Ha en bra helg

Marie sa...

Den var ju för gullig :-)
Trevlig helg.
Kram

Katarina sa...

Ha ha! Jag gillar den där. :-)

Jag försökte lägga till dig på Facebook, men det ville sig inte. Om du är intresserad av att ha mig på din vänlista får du hemskt gärna försöka.

ÅSA sa...

Antonija, den var ny för mej, lite gullig ändå :)

Mari, och nu är det söndag, vart tar helgerna vägen???

Katarina, ska kolla om jag hittar dej via Anna...minns inte ditt efternamn :O

Susanne sa...

Hahahaha, helt underbar!!!