söndag 24 oktober 2010

Jag går en ny...

...och spännande vecka tillmötes!!!

Söndag igen, tiden rusar iväg som vanligt fast jag måste säga att jag trivs väldigt bra med livet just nu! Har haft en skön helg med god middag hos våra goa vänner "Family Two" igår. Åt och drack gott framför den öppna brasan.

Idag har jag och maken varit iväg och handlat lite på IKEA och Bauhaus, barnen har varit med kompisar.

Imorgon ska vi träffa en snickare som ska titta på vårt hus för att sedan, förhoppningsvis, göra en offert på kommande utbyggnation. Vi har lämnat offertförfrågan till två firmor för två månader sedan men inte fått svar än, känner att de redan går bort...Känns i alla fall hoppfullt att ytterligare en snickare ska räkna på det!

På fredag är vi sex tjejer (ja, jag kallar oss fortfarande det...) som ska ha SPA kväll hemma hos Catarina. Det kommer en massös dit som ska massera oss trettio minuter var. Sen ska vi ha fotbad/massage, bada bastu, packa in både ansikte och hår och sist men inte minst...avsluta med att äta och dricka lite gott! DET kallar jag att förgylla dagen :)

Nu ska jag bädda ner mej i soffan och mysa lite innan sängen kallar!!!

5 kommentarer:

anna of sweden sa...

Spa låter härligt!

millandante sa...

Himmel så mysigt det lät med spa... och tjejträff!!

Jag är bortskämd som lever ihop med en massör:)

TUR att du bara ser utvalda små delar av mitt hem... hade du sett hela så hade du kanske inte släppt in mig över tröskeln...!;)
Så himla spännande med utbyggnad!! Hoppas ni finner rätt man nu!


KRAMAR

Mina dagar sa...

Så fint och härligt det låter att du trivs väldigt bra med livet just nu!!! Hoppas att den känslan får sitta i länge!!
Så kul att få bygga ut:)
Ser att du har nått att se framemot;)
Ha en fin vecka!
Kram

mammaxtre sa...

Vilken fredag du har att vänta. Härligt!

ÅSA sa...

Anna...ska bli jätte mysigt...dessutom ganska billigt :)

Milla, blir inte alls avis...vilken lyx!!! Tror nog ändå att du har det väldigt fint hemma hos dej!!!

Eva...ja, man måste se till att ha saker att glädjas åt :)

Mammaxtre...japp, ska bli sååå mysigt!