lördag 2 oktober 2010

BRA START PÅ DAGEN...

Vaknade strax efter fem imorse och det var helt omöjligt att somna om. Låg och vred och vände på mej och sen vid åtta gick jag upp och drog på mej joggingkläderna. Mötte ett fåtal människor på min joggingtur och jag njöt av stillheten...Hann till och med stanna upp (och jogga på stället...där av skakiga bilder...)
och ta ett par bilder...




Duschen nästa...sen hämta dotra min från simningen, lämna henne hemma. Åka till fotbollen och fotografera och sen i eftermiddag blir det middag hos svärföräldrarna...

En riktigt skön lördag på er alla!

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Vilken härlig miljö att springa i.

Ha det bäst!

Susanne sa...

Men Jösses!! Vad du är hurtig... Själv sover jag som en padda i sängen och sover nog lika hårt som björnen gör om vintern=) Önskar jag kunde bli lite mer morgonpigg jag också!! Ha en skön söndag. Kram

ÅSA sa...

mammaxtre, inte alls dum :)

Nattsyrran...hurtig är väl lite att ta i...borde träna ännu mer :) Skönt att kunna sova på morgonen, jag är inte just morgon PIGG, har bara svårt att somna om, tyvärr!