tisdag 10 augusti 2010

MINUS 1300 KALORIER IDAG...

...fast förmodligen inte längre...

Joggade en rätt så lång tur imorse (enligt mina mått mätt alltså...), lite styrketräning på det och sen susade vi ner till stranden. Barnen åkte lite ring efter båten och sen slappade vi.

Vid två tiden hade vi bokat tennistid så då spelade familjen tennis en timme och sen kände jag mej helt mör! Antar att jag kommer att känna att jag lever imorgon...

På eftermiddagen hade Astrid och Klara Humle Dumlans Café! Massor av goda kakor bjöds det på, lika mumsigt varje år!

SÅ, nu tror jag att balansräkningen är återställd!

Imorgon blir det ingen träning, får vänta tills på torsdag då vi för övrigt åker hem till Götet! På lördag ska grabbarna i familjen på fotbollsläger, jag och Astrid ska till Malmö med Catarina och Ida. Vi ska bo på flott hotell och shoppa...

Nästa vecka är både jag och David lediga så då blir det Skara Sommarland och sen några dagar till i Blekinge!

Må så gott kära vänner!!!

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

+ minus noll är väl helt okey. Motion innebär väl att man kan unna sig :-)

Det låter som att du har en alldeles förträffligt bra semester, samt även trevliga dagar att se fram emot. Härligt!

Mina dagar sa...

Men så mysigt och roligt ni verkar ha det! Underbart med semester!
Du måste skriva sedan och berätta vad du tyckte om Skara Sommarland!!!
Vi var ju många dagar på Kneippbyns sommar och vattenland på Gotland och dottern mådde som en Prinsessa! Nu har vi pratat om just Skara eller Leksands vattenland.
Hoppas du och Astrid får några superduper mysiga dagar i Götet!
Kramar Eva