torsdag 10 juni 2010

Nöden har ingen lag!!!

Ja, nog slutar man aldrig förvånas...

Idag när jag gick från jobbet till bilen så såg jag något väldigt anmärkningsvärt.

En uteliggare kom släpandes på sitt mobila hem och plötsligt parkerade han ekipaget mitt i vägen. (Detta är mitt inne i centrala Göteborg).

Halar fram...hrm...hrm...snoppen...

...ställer sig mitt i gatan och kissar ner i en gallerbrunn.

Vad ska man säga, borde egentligen tagit en bild (blink blink) men blev så förvånad att jag istället flög fram några steg :)

4 kommentarer:

anna of sweden sa...

:S

Vit Gladiolus sa...

Hej,

Det blöder i hjärtat på mig faktiskt. Det är tragsikt att det ska behöva finnas uteliggare. Jag lider faktiskt med dem.....
jag tycker synd om alla uteliggare, alkolister ja människor som kommit på fel kant såå att säga....
Kärlek till alla dessa människor!!!! Mycket kärlek!!!!!


Skenan sitter i. De blir vitare och vitare!!! :=))Tänderna alltså!

Kram

Hoffmans Design sa...

Ja du det finns allt märkligt folk Men det e synd om dom. Jaja man står som ett fån bara oftas och tittar för man tror inte det e sant. Undrar en sak bor du på västkusten bilden på din blogg var e den tagen jag och min man har försökt att lista ut det.

Må gott

ÅSA sa...

Anna, du kunde inte sagt det bättre :)

Antonija, ja, man lär väl aldrig sluta förundras... Oj vad ni har funderat kring bilden :) Bor väldigt nära vattnet strax söder om Göteborg. Bilden är dock tagen i Blekinge där vi har vår lilla sommarstuga :)

Zinkbaljan...ja, frågan är bara om man egentligen behöver vara uteliggare. Handlar väl egentligen om att de inte klarar av att sköta sig i en lägenhet??? Ska bli såååå kul att se dina fina vita täner! Smiiiiile!