fredag 16 april 2010

LITE FLER BILDER FRÅN SÄLEN!!!

Är hemma idag, har sovit ut, städat ovanvåningen och precis ätit lite sen frukost.

Har precis lagt in de sista bilderna från Sälen i datorn och tänkte att jag kan dela med mej med några av dem...Nu när det är vår ute så känns skidåkning väldigt långt borta, även om det är mindre än en vecka sedan vi kom hem...



Mor och far i huset...Hög coolfaktor, hi hi...

Barnen tävlade i trollcrossen...


Här kommer Fabian, flyger över guppet...hrm, i ärlighetens namn så var det blötsnö denna eftermiddag så det gick bäst för dem som hade stavar att ta sig fram med :)


Astrid hade lämnat stavarna hemma...attans oxå!


Snowboard var årets grej för barnen...David har ju åkt bräda i många år men nu var det alltså dags för barnen att lära sig...







Ser väl inte så dumt ut?!?


Ida, Mackan och Astrid på toppen!!! Eller ska jag kanske skriva på TOPP!
(Fabian var inte på fotograferings humör denna dag...)






Fabian och jag väntar på vår panini vid Hundkojan!



Underbar bild med rosiga kinder och glada barn!!!
Frun i huset la ner skidåkningen lite tidigare några dagar, hade ju fått förmaning från
doktorn att ta det lugnt... då ägnade jag och Catarina oss åt lite egenvård, ha ha...


Mohaaaaaaaaa.....

När barnen kommer hem från skolan ska vi åka in till Frölunda Torg och köpa vårskor till Astrid, Fabian fick ett par igår. Sen har jag utlovat ett besök på Triumf Glass... Egentigen skulle jag på tjejmiddag ikväll men jag har haft en gräslig huvudvärk sedan igår så det får bli familjemys i soffan istället...Inte så dumt det heller!

En riktigt trevlig fredag på er!!!


3 kommentarer:

Mira sa...

Så vackra och sköna bilder:) Ni hade en rolig resa.
Själv hade jag en sån dålig vecka men nästa veckan måste bli bättre...
Ha ett skönt veckoslut. Jag har druckit lite vin (inte så vanlig) men måste koppla av lite.
Kramar,
Mira

Snor och Glamour sa...

Härliga bilder!

Vilka barndomsminnen jag får när du skriver Frölunda Torg. Är ju uppvuxen i Högsbo så på Frölunda Torg var jag ofta!!

ÅSA sa...

Mira, skål!! :) Idag har era paketer hamnat i ett kuvert...nu fattas bara frimärken och sen brevlådan... Kram!

Snor och Glamour...ja du Frölunda Torg håller på att växa och det börjar bli himla fräscht...faktiskt ännu finare än Kungsmässan :)