torsdag 15 april 2010

ETT STORT BRUNT KUVERT FRÅN AMERIKAT...

...DAMP NER I BREVLÅDAN!!!

Inte illa att shoppa i amerikat och få det levererat till dörren :)

Denna gången innehöll paketet följande;





En helautomatisk (innebär det att den inte går på batteri...coolt i så fall!) klocka från Tommy Hilfiger, ett av mina favoritmärken!

Ett par fina piké tröjor till Fabian, trodde att storlek 10-12 skulle bli bra men då måste jag ha förträngt att allt i amerikat verkligen är stort :)  Får göra en kompletterande beställning, tänkte att det kan vara fint med en piké och ett par vita kortbyxor på avslutningen...


Två baddräkter av märket Speedo till min lilla simmardrottning, mer än halva priset än här hemma!

Ja, så undrar ni väl vad maken min fick...han är så nöjd som han är...ska nog beställa något fint till honom till sommarleverensen...Ha, ha, hörde du Anna!!

Så kul har jag det idag!!! Beställde dessa sakerna när jag firade en aktievinst, aktien fortsätter stiga så jag kanska ska fira lite till :)

Nä, nu ska jag spara mej till Stockholm!!! Fem veckor kvar och sen kommer jag, mamma och pappa och gör huvudstaden osäker!!! Ni som bor i huvudstaden kanske kan komma med lite bra tips på shopping, restauranger och kanske någon sevärdhet!!!

4 kommentarer:

anna of sweden sa...

Vad snabbt det kom fram. Vi skickade det i lördags.

Sommarleverans? Ska bli! :)

Katarina sa...

Snygg klocka!

Vilken typ av restauranger är ni intreserade av?

ÅSA sa...

Anna....ja ibland går det hur fort som helst, ibland tar det tid! TACK TACK TACK!!! :)

Katarina, TACK! Hrm...lite mysig restaurang, behöver inte kosta skjortan men det ska vara hög mysfaktor och gott! Har du några tips :)

Katarina sa...

Grill har mysfaktor tycker jag, men det beror lite på vart i restaurangen man blir placerad och hur stökigt det är just när man är där. Maten är fantastisk men inte billigast i stan precis. Webbsida grill.se

Gondolen ska eller har precis bytt ägare så jag vet inte hur maten är där nu, men läget är ovärderligt en ljus försommarkväll med sin vidsträckta utsikt. Man kan (kunde iallafall) åka dit upp och ta en drink och någon smårätt innan den riktiga middagen. Webbsida eriks.se

På Medborgarplatsen finns flera trevliga uteserveringar om vädret är så fint.

Jag ska fundera lite mer och återkommer med fler tips om jag kommer på några. :-)

Var i Stockholm ska ni bo?