lördag 3 april 2010

GLAD PÅSK!!!

Imorse när barnen tittade ut så hade påskmannen varit här och hängt saker i trädet...
(tack mamma och pappa för att ni infört denna ljuvliga tradition)

Barnen kan knappt bärga sig, vill inte fotograferas utan klättra upp i trädet på en gång...

Wow!!! Ett fodral till den bärbara dvd´n!

Astrid sträcker sig för att nå sitt paket...

David står och väntar på sin tur att få komma upp i trädet...


Åh en häxa....


Vilken paket ska jag ta nästa gång?!?


Vi fick också en påskhälsning från Amerikat... Tack söstra min med familj!!!



Med sådana här godsaker så känns det lite trist att inte äta godis...Fast jag har faktiskt köpt några fina praliner till mej, något gott måste man ju ha och praliner äter man inte i gross och parti! :)

Nu ska jag iväg och handla lite, sen har jag planerat att sitta ute lite i solen innan jag packar klart!!!


Ikväll blir det lite god påskmat och sen skattjakt...eller rättare sagt påskjakt efter de stora, välfyllda äggen! :)
En riktigt trevlig påskafton till er alla!
Kuckelikuuuuuu!!!!

3 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Hej och glad-påsk vännen!!!
Hoppas ni får en bra påsk. Här skiner solen för fullt, vi ska ta en prommenix snart, en lång sådan för det är ljuvligt ute! Sedan käka påskmat!

Ikväll blir det grilla!
Ha det så bra!
Stor påskkram till dig och din familj!

anna of sweden sa...

Åh, tänk att det blev ett påskträd även i Göteborg! Vilken lycka!

Glad påsk och trevlig Sälenresa!

Stor kram!

Susanne sa...

Hoppas att ni haft en riktigt skön påsk! Jag stannade på affären igår morse för att köpa lite lotter och godis till barnen och då satt kassörskorna där klockan 08:00 vackert utklädda till påskkärringar. Så himla glad jag blev vilket var välbehövligt efter vår rätt kämpiga natt. Må gott och kram=)