tisdag 9 mars 2010

UPPKOPPLAD...

 ...ÄR JAG!!!

Inte bara till den trådlösa routern utan till hjärtat också, jajamensan...

Idag var jag inne hos doktorn och fick påkopplat en liten ekgmaskin med elektroder på kroppen. De ska registrera hur mitt hjärta jobbar under de kommande 24 timmarna. Jag fick även med ett litet schema för att skriva vad jag tar mej för så att man kan härleda eventuellt påslag på hjärtat...

SÅ, nu måste jag försöka göra lite saker så jag inte bara sitter stilla för då har jag ju heller inte så ont i bröstet. I förmiddags gick jag och Catarina en promenad på en timme, men detta var innan jag blev uppkopplad så nu får jag ta en promenad till i eftermiddag. Mitt stora dilemma är hur jag ska göra på jobbet imorgon, kan ju inte sitta med samtalspatienter och ha en massa sladdar synliga...Hrm...får bli privatakläder och en stor scarf...

Måste iväg och hämta Fabian på tennisen, skriver mer sen!

Adios, adios, senapssås (från Bert böckerna...)

Inga kommentarer: