lördag 13 mars 2010

MORGONSTUND HAR GULD I MUN!!!

Lördagsmorgon, klockan är strax efter åtta och jag är redan nyduschad och påklädd. Sitter här i vårt burspråk och bloggar och njuter av utsikten. Solen skiner från en klarblå himmel, det är frost i buskarna (de som syns för all snö alltså....), några små fåglar flyger förbi, vimpeln på grannens flaggstång hänger rakt ner...

Tänk vilken inverkan vädret har på oss trots allt. Detta är en sådan dag som man vill fånga...det tänker jag göra genom att börja med att åka till Frölunda Torg med Astrid. Fabian fyller nämligen år nästa helg och vi måste handla lite presenter. Vi ska nog hinna med en liten fika också när vi ändå är i väg.Fabian och David ska iväg på fotbollsträning (utomhus) och sen bandyträning.

Besöket på Frölunda Torg ska inte bli så långvarigt, det orkar jag inte, men sen ska vi åka förbi fiskbilen och handla lite mat tills ikväll innan jag bänkar mej på min fårfäll i solen. Tror ni att det blir en bra dag??? Oddsen känns ganska bra för det :)

En härlig lördag på er alla...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt inlägg som vanligt Åsa. Vi önskar dig och familjen en trevlig helg! Du sprider mycket glädje!
Kram
MoP

ÅSA sa...

Va gulliga ni é!!! Någon har ju lärt mej att sprida glädje :) KRAM!!! PJUSS!!!