söndag 21 februari 2010

SUCH A DAY...

...HEY HEY HEY!!!!

Imorse städade jag och David sovrummen med vår Kirby...vi sög rent från kvalster, kemtvättade madrassen och bytte sängkläder...mmm....det blir en fröjd att krypa ner i bingen ikväll!

Sen gick vi en promenad tillsammans med grannfrun i det fantastiskt vackra men kalla vintervädret...




När vi kom hem så tog jag ut min fårfäll och satte mej i en snödriva mot husväggen och solade...
Dem som känner mej vet att jag är först ut att sola när vårsolen tittar fram...


 Nog är jag väl ändå lite rosig om kinderna? Om det beror på solen eller den långa promenaden får morgon dagen visa...

Nu har vi precis ätit söndagsmiddag och jag har lovat att spela lite Nintendo Wii med barnen innan det är dags för dem att krypa till kojs. Sen ska jag påbörja min bok som jag fick levererat härom dagen!

Hörs imorgon!!!

2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Och gissa vem som satt på en amerikansk altan och njöt av solen igår? ;)

ÅSA sa...

...kan det vara DU kanske :)