torsdag 10 december 2009

MAN VET ALDRIG...

...VEM MAN DELAR SÄNG MED!!!

Ha, ha...det lät ju riktigt spännande!!! Eftersom barnen varit sjuka i omgångar har David fått flytta ut och den av barnen som varit sjuk har fått flytta in till mej.

I förra veckan flyttade dock David in igen men av någon anledning så har barnen kommit in till oss så jag vet aldrig vem som ligger brevid mej på morgonen.

Imorse när jag vaknade upptäckte jag att Fabian låg tätt intill mej, när jag sen fick syn på David som låg mitt i sängen så tänkte jag "Där ligger han och breder ut sig i mitten när vi andra knör på ena sidan" Men det visade sig att så inte var fallet...På utsidan av David hade Astrid legat så där låg vi alla fyra som packade sillar och sussade gott...gott var kanske lite att ta i....jag har inte kunna vända mej och bre ut mej som jag brukar så det kanske är därför jag är oerhört trött idag!!!

Får hoppas på lite mer space i natt...känner att jag behöver en god natts sömn för att vara pigg och alert när jag tittar på Jöback imorgon...hrm...sa jag tittar på ....lyssnar på menar jag ju :)

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hihi, och jag ligger ensam i min stora säng på 1,60 :)
Jättefin presentationsbild på dig!
Kram.

ÅSA sa...

Sofia, låter alldeles underbart!!! Kände att det var dags att byta bild...Allt väl annars???