tisdag 24 november 2009

OND SPIRAL...

...HAR JAG KOMMIT IN I...

Igår när Fabian kom hem från skolan hade han ont i halsen, feber, hosta och allmänt hängig...Fick smått panik eftersom jag precis varit sjuk själv... Försökte förhandla (ja, det låter inte klokt men det är just vad småbarnsföräldrar gör när barnen är sjuka) med David som tydligen hade väldigt svårt att vara hemma både tisdag och onsdag. Halvdag fungerar inte på hans jobb så då föll det på min lott att vara hemma idag. Imorgon onsdag har jag nämligen fullbokat med patienter som jag inte gärna vill boka om.

Men...lite tur i oturen får jag nog säga att det var...Igår kväll kände jag mej lite varm efter vaccinationen men inte mycket mer än så...

I natt vaknade jag med huvudvärk, stel i kroppen och feber...Att jobba med 38,5 kanske inte är så bra så idag ligger jag och Fabian nerbäddade i soffan och tycker synd om varandra...

2 kommentarer:

Mira sa...

Vad trist:(
Minja blev vaccinerad i går men hon fick inga biverkningar. Joona blir vaccinerad i morgon, vi får se vad som händer...
Vi har ju varit friska men får se när vi blir sjuka (hoppas inte alls).
Krya på er:)
Mira

Caroline sa...

Oj da....krya pa er bada tva!