tisdag 10 november 2009

Aaaaatchoooooo...

Ja, det var uppenbarligen inte bra att jag gick till gymmet i lördags...

...eller kanske drack jag för lite sprit i lördags (drack ingen alls...lite vin bara...)

...för i lördags natt vaknade jag med halsont och jätte förkyld!

Fasiken också, tycker inte att det var länge sedan jag var sjuk...har inte tid till det!

Hur som helst så är det bara till att gilla läget, ett uttryck som jag har tagit till mej på sistone :)

Igår låg jag i soffan hela dagen, idag har jag avancerat till att sitta på golvet nedanför soffan. Imorgon kanske jag sitter på soffbordet?!?

Skämt å sido, jag är förkyld, har super duper ont i huvudet och nacken, lite lätt febrig...Klart att man undrar om det är den beryktade influensan eller bara en hederlig bonnaförkylning!

Nu ska jag nog inta soffan igen, om jag orkar ska jag lägga in lite bilder från i lördags lite senare idag!

Prosit...

5 kommentarer:

anna of sweden sa...

Krya på dig. Ser fram emot bilder. Alltid lika kul!

Kramar!

Caroline sa...

Nej va trakigt! Hoppas du mar battre snart! Kram pa dig!

millandante sa...

O o . . . då ska jag se till att inte vara försiktig med spriten under kommande veckor...
Hoppas verkligen att du blir bättre!!
Kram

Katarina sa...

Ajdå! Ja, de säger alldeles för lite om det där. Självklart måste man sprita lita mycket på insidan som på utsidan. ;-)

Hoppas du kryar på dig och att du orkar nätshoppa. Tipsa gärna om bra nätshoppingsidor.

ÅSA sa...

Anna, Tack! Ska försöka lägga in bilder imorgon...

Carolin...tack! Längtar till mitt vanliga jag!

Milla...snåla absolut inte med spriten, kanske viktigare att sprita insidan är utsidan :)

Katarina......lovar att bättra mej :) Shoppingen har gått strålande! :)