lördag 3 oktober 2009

PROVTUR...

...med den skadade foten!!!

Åtta veckors uppehåll pga en stukning... Jag stukade foten precis när jag kände mej som starkast...är det inte typiskt???

MEN, idag fick jag ett ryck att nu jäklar ska jag se vad foten går för. Regnet öste ner, kraftiga vindar och 6 grader varmt...eller skulle kanske säga kallt?!?

Förutsättningarna var ju inte de bästa men jag tänkte att jag skulle ta en liten runda bara för att testa om foten höll. Eftersom jag inte tränat på så länge så räknade jag med att det skulle bli jobbigt.

Joggingturen blev en glad överraskning, jag sprang lite längre än jag normalt brukar göra, konditionen var det inga problem med, däremot lite känning från benen som var lite stumma!

Nu sitter jag här med min kaffe latte och ska strax iväg på en liten fixarrunda. Ikväll ska vi hem till familjen F ...ska bli kul!

En riktigt underbar lördag till er alla!!!

2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Heja dig!
Själv ska jag beställa tid hos en sjuk
gymnast så att jag får ordning på knäna.
Kram och trevlig helg!

ÅSA sa...

Tack :) Hur går det med knäna, har de blivit bättre?!? Kram!