torsdag 3 september 2009

Vi går mot...

...helg!!!


Pust...vilken dag...på förmiddagen mycket patienter i telefon och en samtalspatient, sen en sväng på stan på lunchen. Hela eftermiddagen sköterskemöte för att planera framöver...Inte nog med det, sen visade det sig att det inte fanns någon som jobbade till fem så då fick jag stanna kvar och åkte från stan först vid halv sex...pust...



Jag känner mej totalt sluuuut! Tänk vad skönt att det faktiskt är fredag imorgon, huset är färdigmålat tack vare flitiga svärmor så det blir ingen målning i helgen. Det blir däremot födelsedagskalas för svärmor på lördag och simning/fotbollscup på söndag...

Så här ser mitt lilla hus ut...hoppas dock att det blir lite större ganska så snart...arkitekten har vi inte hunnit träffa eftersom David haft fullt upp men förhoppningsvis kommande vecka!

Så här fin kaffe latte fick Catarina när hon var på besök igår...och lite goa italienska biscotti... Håll med om att den lilla smiley´n gör kaffedrickaren glad :)



Nu ska vi strax äta middag, sen ska jag bädda ner mej...börjar känna mej lite skrovlig i halsen...borde inte vara svininfluensan...den kommer ju pang bom...

Tjingelong...för denna gång... (ja, nu är jag trött som ni förstår...)

5 kommentarer:

Klara sa...

Ännu en snygg design på kaffe latten!

Kram! <33

ÅSA sa...

Visst e det coolt Klara <3 haha, jag har lärt mej nått nyt...

Anonym sa...

Vilken svärmor du har, som ställer upp och målar hela huset + garaget
Det har blivit jättefint
Kram
MoP

Anonym sa...

Hej gumman!
Vilket snyggt hus ni har. Jag vill oxå kunna dekorera mitt kaffe.
Jag har bytt gardiner kök och vardagsrumm. Helt nya, svart till vardagsrummet och grå/svarta till köket. Jag är så himla glad ja du vet varför. Hoppas du hinner vila ngt i helgen lät som ett hektiskt chema. Kram "Nettan"

ÅSA sa...

M o P...ja det är vi tacksamma för!!! Ni brukar ju också hjälpa till.... :) Färgen känns i alla fall varm och bra...Hörs sen! Kram på er!!!

Nettan...är du inloggad så slipper du registrera dej som anonym :D Låter som att du har lite att se fram emot....lyckost dej!!! Visst är det kul att ändra i hemmet...jag fixade nya gardiner i vårt sovrum i söndags...Trevlig helg! kram