lördag 12 september 2009

Som det blev...

Idag skulle jag åka iväg till IKEA för att köpa en förvaringsmöbel till hallen... På väg till IKEA kom jag på (bara så där...inte alls planerat...någon som tror mej...) att Freeport låg en halvmil bort... Jag tänkte att eftersom jag ändå var i trakten så kunde jag köra ner och kolla om Scorett hade några fina höststövlar.

Stövlar hittade jag inte men jag gjorde en hel del andra fynd...


En mörkgrå kofta från Saint Tropez, en träningsjacka från Nike!
En vardagstopp från Mango!

Sist men inte minst...mina efterlängtade Replay jeans hittade jag där!


Ett par nya fotbollsskor till Fabian...

Ett par coola jeans till Astrid från Jackpot, kan nog funka med ett par höga stövlar till hösten...
Ja, detta var det som jag impuls handlade...När jag kom till IKEA så blidde det en expedit hylla, korgar till den samt lådinsatser. En växt, två lampor och ...lite ljus...
Mmmmmm....känner mej faktiskt riktigt nöjd nu :D
Nu bygger David ihop hyllan med tre små assistenter som hjälper till!
Själv tänker jag sätta mej på altanen en stund, ikväll ska ju Ida och Marcus sova över så då blir det nog full rulle...Jag har dock en plan för att kvällen inte ska bli för vild...Igår införskaffade jag två nya filmer och idag har jag köpt maaaasssor av snacks. Barnen får vara på ovanvåningen så sitter jag och David här nere och kollar på "Här är ditt liv".
Apropå Här är ditt liv så ska det bli kul att se hur Oldsberg axlar rollen som Lasse Holmqvist...
Ha en trevlig lördag kära vänner! Imorgon blir det kanske ett besök på Liseberg så håll utkik på bloggen imorgon kväll...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fynd! Den grå koftan tycker jag särskilt mycket om.
Kram
M

anna of sweden sa...

Glöm inte att bygga ut garderoberna när ni ändå bygger till. ;)

ÅSA sa...

M! Ja, idag fyndade jag :) Koftan kan inte vara en potentiell julklapp??? :)

Anna...självklart finns det med i planen :O