tisdag 1 september 2009

Ekorrhjulet...

...har börjat snurra!!!

Måndag fotbollsmatch
Tisdag tennis
Onsdag ...
Torsdag tennis, kör
Fredag...
Lördag fotbollsträning/truppgymnastik
Söndag simning

Hrm...det känns som att jag har glömt något...Just det ja, jag ska ju jobba, ta hand om hushållet, hjälpa barnen med läxorna, träna och...ta hand om mej själv!!!

En ekvation som jag inte får att gå ihop...

Dessutom har vi mer än någonsin att göra på jobbet med tanke på all oro från patienter med befarad svininfluensa...eller den nya influensan som de vill kalla den istället...

Pust...det är nog dags att börja fundera kring lite semester ...kanske en resa till värmen i början av januari?!? Men var 17 åker man om man inte vill åka till Kanarieöarna...en vecka till värmen...tips och ideér tack!!!

Nu ska det käkas Phad Thai...får mej genast att längta till Thailand...långt bort från alla måsten...ljuvliga tanke...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju en man????
Deligera..ett måste!!

Anonym sa...

Du har ju en man????
Deligera..ett måste!!

Annas Lycka sa...

Guuud så vackra kort!! Får en inte alls att reselängta.....Har en del som åkt till egypten...och verkligen gillat det. Kanske kan vara nåt...Kram Anna

ÅSA sa...

Anonym...min man gör redan jätte mycket...vi hjälps åt med aktivitererna...han fixar mycket här hemma också men det är ett stort företag att dra runt en familj...Själv då???

Annas Lycka...tjenixen! Ja, idag är en sådan dag när jag verkligen längtar till värmen och låååångt bort... Egypten har jag aldrig varit i...har bara hört att många blir magsjuka där...ska ändå gå in och kolla :)

millandante sa...

Ja visst börjar det bli hög tid att planera för nästa semester... hihi... tyvärr är jag inte så berest på vinterhalvåret för att ge några tips.
Vad spännande att ni ska bygga ut, hoppas mötet gick bra!
Trevligt med recept. Jobbigt att jag ofta bloggar lite sent och blir så hungrig bara...

Hör gärna dina tankar kring influensa kontra vaccin!
Kram

Katarina sa...

Florida! Kombinera sol och bad med några av parkerna i Orlando.

Eller Sydafrika.

ÅSA sa...

Milla...ja det blev ett helt inlägg av din fråga :) Håller med om att det känns spännande med våra byggplaner..ännu roligare när man tar nästa steg och sätter igång...

Katarina...har faktiskt kollat på Florida men det känns så långt att åka för en vecka...Nästa år planerar vi ju att åka på låååångresa till söstra min i Philadelphia... Inga erfarenheter från Egypten???