söndag 30 augusti 2009

Jag kunde haft dåligt samvete idag...

...men det har jag inte!!!

Astrid älskar att simma.... Hon har stått i kö ett år för att komma med i en simklubb och vi hade gett upp hoppet!

I torsdags damp det ner ett mail i min inkorg...avsändare Göteborgs Simsällskap!

De skrev att de fått ett återbud och att Astrid stod på tur på kölistan. Ahaaa...tänkte jag, det låter ju toppen!

Jag läste längre ner i mailet och såg träningstiden; Söndagar kl. 8,30-9,30

Uj, uj, uj...inte för att jag är någon sjusovare men det är väldigt skönt att få ta det lugnt på helgmorgnarna... Jag väntade därför med att berätta om mailet eftersom jag kände att jag skulle fundera lite... På fredagen bestämde jag att det vore taskigt att ta ifrån henne den möjligheten och när jag frågade Astrid blev hon jätte glad!

SÅ idag var första träningstillfället, det verkade vara super bra tränare som till skillnad från alla andra simtränare Astrid har haft höll sig i vattnet precis som barnen...

Jag var ganska nöjd jag också för när klockan var tio så hade jag både hunnit med en maskin tvätt, handla mat och varit med Astrid på träningen!!!

Inga kommentarer: