fredag 17 juli 2009

Vart tar åren vägen???

Min systerson Edvin, som även är min lille gudson är också här...Lille var kanske lite att ta i, han har hunnit bli 14 år och vuxit om mostra sin.

Inte nog med det, sen har han utmanat mej i olika grenar och han har slagit mej när vi brutit arm, simmat snabbare än mej när vi tävlat i crawl, joggar längre än mej...MEN jag slog honom i alla fall i minigolf...med en poäng :)

Nu ska jag och Edvin spela lite strandtennis innan vi laddar grillen!

Kram på Er!!!

3 kommentarer:

Klara sa...

Japp, stoora Edvin.

"nettan" sa...

Hej svejs
Nu drar vi till Visingsö imorgon bitti. Får se om jag kan blogga. Hoppas på bra väder.
Sköt om dig KRAM "Nettan"

ÅSA sa...

Klara, även du har ju blivit stor! :)

Nettan, hoppas att ni har det riktigt skönt...jag släktförbindelse på Visingsö! Hur är det med minnet...inga mobilnummer här inte , snacka om att du har tagit semester, ha ha...Kram på dig!