onsdag 8 juli 2009

Tekniken...

...vägrar fungera!!!

Här sitter jag nu framför datorn med kameran i högsta hugg för att lägga in lite fina bilder....Har inte tagit med usb kabeln men brukar stoppa minneskortet direkt i datorn...Det funkade tyvärr inte så nu får jag se om David kan hitta min usb kabel där hemma och ta med ner. Den som väntar på nått gott...

Idag började jag dagen med en joggingtur, Astrid var snäll och cyklade med, härligt med sällskap. Sen tog vi cyklarna ner till stranden för ett morgondopp och kameran fick följa med idag...Hjälper ju inte när det sen inte fungerar att lägga in bilderna, grrrr....

Väl hemma igen så hängde vi med söstra min och hennes barn till poolen där vi var ett par timmar. Barnen älskar att åka vattenrutschkana, modern likaså :)

Nu ska strax jag och barnen cykla bort till Strandvallen, Mjällby spelar mot AIK ikväll, kan bli en spännande match! HEJA MJÄLLBY, HEJA MJÄLLBY!!!

Hörs väl under morgondagen!!!

2 kommentarer:

"nettan" sa...

Saknar ditt skratt och din humor.
Visst är det gött med semester.
Jag har fått pippi på att sätta in kort på bloggen.
Jag väntar med spänning att få se dina kort.
Jag har hittat en blogg som passar dig Mor-Mia se min blogg.
Ha det kram "nettan"

ÅSA sa...

Ha ha ha...nu har du fastnat i bloggensvärld!!! Jag ska absolut kolla in den bloggen :) Vi ses ju om fem knappt sex veckor :) Kram på dej