tisdag 7 juli 2009

Går ner i varv...

...gör jag!!!

Efter en skön natts sömn och en god frukost vid vårt nya köksbord spelade jag och barnen minitennis i trädgården. Sen kom solen fram så då cyklade jag och barnen och köpte fika och därefter vidare ner till stranden. Mmmmmm.....klippor i all ära men att lägga sig på handduken med härligt vit sandstrand under är strået vassare!!!

Tyvärr så var det algblomning även idag så det blev bara benen som fick vatten på sig.

Hemkomna från stranden spelade jag och barnen spel och sen åkte vi in till Sölvesborg och shoppade lite med mamma. På vägen hem köpte vi pizza som fick bli dagens middag....

Planen är att jag ska börja morgondagen med en joggingtur (varannan dag är målet på semestern...), sen hoppas jag på ännu en dag på stranden. På kvällen blir det fotboll, Mjällby möter AIK i någon cup...

Snart ska jag bädda ner barnen och då ska jag krypa ner i min koj och läääääsa!!! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter underbart Åsa!
Ha en riktigt skön semester!!!!!!
Bamsekram Pia

millandante sa...

Härligt att gå ner i varv!
Kram

millandante sa...

Jo, vi håller till i Ronneby! Ute i skogarna... som tur är...

ÅSA sa...

Pia! Blir så glad när jag hör från dej :D Hoppas att även du får en riktigt skön sommar och får koppla av, kan tänka mej att det blir en hel del tid ute havs... Kram på dej!!!

Milla...aha...Ronnneby, nio mil från oss...Men vad sjutton ska du gömma dej i skogen för?!? :) HOppas att du också kopplar av! Kram på dig!