måndag 13 juli 2009

T som i...

...TEKNIKSTRUL
och
...TRÄNINGSVÄRK

I lördags tog jag båda mina kameror och usb-kabel med in till mamma och pappa för att lägga in alla mina bilder. Men se det gick inte...inget fel på kabeln men datorn ville inte ha mina bilder... Söstra min har ju lyckats lägga in sina bilder så jag får se till att få lite experthjälp nästa gång hon sitter vid datorn. Jag brukar inte ha svårt för tekniken men nu är det nått som inte stämmer...Håll ut!!!

Träningsvärk, ja det kunde ha varit värre :) Igår sprang jag en något längre runda än jag brukar på morgonen, hem och gymmade lite därefter. När vi käkat frukost så raggade jag upp samtliga familjemedlemmar som är här, närmare tio stycken, för att plocka hallon. Ju fler, desto snabbare...man är ju inte dum :) MEN när vi väl kom fram till vårt hallon plockarställe så visade det sig att hallonen inte var klara än, de bad oss komma tillbaka nästa vecka...

Käck som jag är så hade jag utlovat hallonpaj till alla som hängde med...inte så lätt att hålla det men en stor god äpplepaj slängde jag och Astrid ihop. Sen satt vi och fikade i över två timmar och hade såååå mysigt!

Efter fikat blev det en dryg timme strandtennis, sen en mini joggingtur och därefter cyklade vi ner till stranden och badade!

Nu ska det strax bli frukost och sen tror jag att det blir en tur till Kristianstad idag eftersom det är lite grått där ute...

Ha en underbar dag!!!

2 kommentarer:

millandante sa...

Jag förstår att du har träningsvärk idag... Tur att det inte hindrar dig från att shoppa lite *ler*
Tråkigt med tekniken... hoppas det löser sig snart!
Kram

Sandra sa...

Jag måste föreslå två superbra forum för dig som är intresserad av GRATIS SHOPPING på H&M, Gina tricot, Nelly mm. Snabbt, enkelt och funkar på riktigt! :)

Du som medlem samlar poäng genom att ta del av bra erbjudanden, klicka på länkar eller värvar kompisar. När du sedan fått ihop en viss summa poäng växlar du in dessa mot presentkort.
Missa inte denna chans, bli Medlem du också, som du blir helt gratis.

Gratis är gott!
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=154344
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=55212