söndag 5 juli 2009

Slut på värmeböljan...

...men början på semestern!!!

Ja, idag är det strax över tjugo grader varmt...brrrr....hela tio grader kallare än igår.

David åkte hem till Götet efter lunch eftersom han måste jobba en vecka till innan han går på semester. Jag och barnen cyklade med söstra min och barnens kusiner till poolen. När jag var liten var jag och Anna i poolen och badade varje dag, nu mer är det inte mitt favoritställe. MEN jag förstår ju att barnen tycker det är kul och då får man ställa upp.

Är det någon gång man ska åka till poolen så är det när det är lite sämre väder, som idag. Vi fick hela poolområdet för oss själva och även jag åkte vattenrutschkana...In med baddräkten mellan skinkorna och sen suuuuusade jag iväg...jiiiihaaaaa!!! Anna fotograferade och de bilderna ska INTE hamna på bloggen kan jag lova. Man ser ju inte klok ut när man kommer farandes med baddräkten på glid :)

Nu ska jag ta och lägga mej på min spikmatta för den är ju givetvis med...är det semester så ska man ju koppla av, inte sant!

Må så gott, kanske jag lägger ut lite bilder senare i veckan!

Inga kommentarer: