fredag 31 juli 2009

En stor dag...

...är det idag!!!

Den 31/7 1999 var en av de största dagarna i mitt liv...

Jag och David gifte oss i S:t Nicolai kyrkan i Sölvesborg! Det var en underbar dag från början till slut. Solen sken från en klarblå himmel, termometern stod på strax över 30 grader. Släkt och vänner hade rest hit bara för att få vara med på vår dag!

Jag borde givetvis satt in en bild från bröllopet men har inte med något här i sommarstugan...

Idag har det i alla fall gått tio år och det har varit händelserika år må jag säga. Som nygifta reste jag och David till Dominikanska Republiken i två veckor. När vi kom hem påbörjades byggnationen av vårt hus, lite drygt nio månader efter bröllopet anlände lilla Astrid, två år därefter fick vi Fabian...Många härliga upplevelser har det varit och många härliga upplevelser ska det bli!!!

Idag ska vi bara njuta av varandras sällskap, dricka skumpa, äta gott och njuta av livet!!!

Vad vore livet utan kärlek???

Kram på Er!

8 kommentarer:

Johanna sa...

GRATTIS!

10 år, vad underbart. Hoppas ni får det helt underbart i kväll.

Anonym sa...

grattis på bröllopsdagen önskar lagerwall! :D

Västmanländskan sa...

Stort grattis på bröllopsdagen! Kram!

anna of sweden sa...

Jättestort grattis!

Anonym sa...

Ha en härlig bröllopsdag idag!!!

Önskar Pia i Kungälv

Caroline sa...

Grattis pa 10arsdagen! Ha en harlig dag! Kram!

millandante sa...

Gratulerar på bröllopsdagen, såhär dagen efter!!
Hoppas ni fick en riktigt fin dag!
Kram

ÅSA sa...

Oj så många gratulationer!!! TUSEN TACK allihopa! Bröllopsdagen var helt underbar...nu är jag nykär igen, hi hi... Kram på er!