tisdag 30 juni 2009

Nedräkning inför semestern!

Tre arbetsdagar kvar TRE...varav en heldag och två halvdagar..... Lovely!!!

MEN, givetvis är det alltid mycket att göra innan man kan gå på semester! Mycket på jobbet och framför allt mycket att fixa med innan jag lämnar västkusten för ostkusten i sex veckor.

Tvättmaskinen går på högvarv, jag och barnen går i våra mindre älskade plagg eftersom favvisarna ligger nerpackade rena och fina... Gräset är nyklippt, ogräset ska bort....sen ska alla andra smågrejjor packas ner...SEN ska jag bara slappa och ha det gott!!!

Om en liten stund ska jag jogga en liten tur, barnen får cykla med...Vi avslutar med ett dopp nere vid stranden...

Hur har ni andra det, har ni gått på semester än???

4 kommentarer:

Klara sa...

Vi har det jättemysigt!!! :D
Kram, ses snart!

Västmanländskan sa...

Jag har ju "semester" hela tiden, men jag kan i alla fall rapportera att din sommaridyll på östkusten var precis så idyllisk som man tänker sig :)
Hoppas det fina vädret håller i sig tills ni kommer dit.

ÅSA sa...

KLara...tvivlar jag inte på...Men snart blir det ännu roligare för då kommer vi :)

Västmanländskan, se till och njut! Hur länge är du mammaledig? Längtar till min sommaridyll! Ska ni iväg på fler småresor i sommar? Synd att inte vi var där när ni var på besök :(

Västmanländskan sa...

Ja, det var jättetrist - hade varit roligt att ses.
Jag njuter av att vara ledig hela juli ut och sedan blir det åter till jobbet. Just nu är i på "turné" uppåt i landet för att hälsa på vänner och släktingar och i slutet av månaden ska vi cykla ett par dagar på Bornholm.