söndag 14 juni 2009

Köpt grisen i säcken???

Ja, vem vet...

Jag har den senaste tiden roat mej med nätshopping! Inte vilket nätshopping som helst utan nätshoppat på amerikanska siter!

Min kära syster Anna har nog fått ganska så många paket levererade den senaste veckan...

Jag har köpt handväskor (ja, mycket riktigt...plural ska det vara när det är två ..), smink, kläder till barnen, vintercrocs till barnen, solglasögon, födelsedagspresent till David...

Vid närmare eftertanke så minns jag inte riktigt vad jag beställt...det får bli en överraskning när jag träffar Anna i sommar. Kanske mina inköp är några riktiga kap...kanske inte...

TACK Anna för att du hjälper till med den sista frakten :) Det ska bli super duper kul att få packa upp alla paket men det roligaste av allt...det är att träffa söstra min med familj och få umgås med dem i sex lååååånga veckor! Skrämde jag er nu?!? :D

3 kommentarer:

Tyra sa...

Hej Åsa!
Vad tråkigt att ni hade fått fuktskador.
Vet du när Klara kommer till Hällevik?
Tyra<3

anna of sweden sa...

Här ligger en liten hög och väntar på att transporteras över Atlanten! ;)

ÅSA sa...

Tyra...på måndag tror jag visst att de kommer...Hur länge stannar du???

Anna...har du kollat om det är nått att ha??? Längtar mest efter er förstås! Kram