måndag 15 juni 2009

Ett besök på Buttericks!!!

Igår damp det ner en kalasinbjudan till Astrid...Det är Moa som ska ha maskerad på onsdag, med andra ord ganska så kort varsel!

Astrid och jag har diskuterat vad hon vill klä ut sig till och Astrid har velat hit och dit...Mitt förslag var punkare vilket Astrid inte visste vad det var. När jag förklarat tyckte hon det var kul så igår shoppade vi lite smycken och en topp till henne. Idag gick jag in på Buttericks på lunchen...

Lite försiktigt frågade jag expediten om de inte hade några säkerhetsnålar som man kunde ha om man ska klä ut sig till punkare.

Gissa om hon tyckte att jag var omodern, hon svarade "Piercing låter lite modernare..." Ja juuuuust det sa jag käckt...

I påsen åkte det även ner en tatuering, nitarmband, nithalsband, solbrillor och svart läppstift...

Bildbevis utlovas...på onsdag!

Nu ska strax jag och maken ut och jogga...pust, sen blir det till att grilla korv!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Svejs
Har tagit en premiär tur på min nya tuffa cykel. Gick bra men jag och Fanny krockade men det blev bara lite repor på Fannys cykel.
Ses imorgon puss puss "Nettan"

ÅSA sa...

Aj då...klarade din fina nya cykel sig??? Sitter och väntar på David...vi skulle springa tillsammans men han kommer ju aldrig :( Imorgon ses vi ju...ser fram emot din premiär...på nätet :) Kram kram

Klara sa...

Ser fram emot bilderna! :D