torsdag 4 juni 2009

Huvudstaden...

...får fint besök imorgon - VI!!!

Jag har så dåligt samvete över min bloggtorka...Egentligen är det väl inte så mycket torka utan mest tidsbrist...Hinner inte skriva inlägg eller läsa folks bloggar!

Har precis avnjutit en fantastiskt god middag. På torsdagar jobbar jag heldag och David hämtar barnen. Jag sa åt David imorse att kanske han kan fixa middagen idag?

När jag kom hem så undrade jag om han verkligen kommit ihåg att planera middag...men hur kunde jag ens tänka den tanken?!?

David hade blivit sugen på fisk och gått till fiskbilen och köpt fem (FEM) fisk-grillspett. David blev aningen förvånad när de ville ha 300:-... Själv så kollar jag alltid priset innan men nu är ju inte David såååå van vid att handla :)

Hur som haver så var det riktigt gott, serverades med tärnad potatis med örtcremefraiche i foliepaket,slurp!

Nu ska jag packa, imorgon vid lunch tar vi vårt pick och pack och drar norröver. Närmare bestämt till Stockholm! Vi ska spendera helgen hos svågern och svägerskan ute i Salsjöbaden, eller Saltis som man säger där!

Vill därför önska er alla en riktigt trevlig helg så hörs vi på söndag...om jag inte råkar ramla över en dator innan förstås...

6 kommentarer:

Caroline sa...

Det later som en harlig helg! Njut njut!!
Ser fram emot nar du kommer tillbaks till bloggvarlden....;)

Klara sa...

Ha jättetrevligt! Kram! :D

anna of sweden sa...

Trevlig resa!!!

Anonym sa...

Önskar er en trevlig Stockholmnsvistelse och bra väder
Kram
M

millandante sa...

Bra att ni har laddat med riktigt kunglig och fin middag innan ni drar till Huvudstaden, hihi...
Ha en trevlig resa!
Kram

Västmanländskan sa...

Hoppas att ni har haft härliga dagar i huvudstaden!