torsdag 11 juni 2009

Brad Pitt...

Astrid sitter och tittar på min Hänt Extra och uttrycker

-Mamma, varför är Kalles pappa i tidningen

- Kalles pappa, säger jag som inte har en aning om vem kalle är...

Jag kikar på tidningen och får syn på mannen i fråga och jag säger då

- Astrid, det är inte Kalles pappa, det är Brad Pitt.

- Brad Pitt??? Säger Astrid frågande...

- Ja, Brad Pitt är en amerikansk skådespelare som alla mammor tycker är väldigt snygg...

En något förvånad Astrid uttrycker

- Men mamma, han är inte alls snygg, pappa är mycket snyggare...det tycker väl du med...

ABSOLUT!!! Men jag måste säga att jag blir aningen nyfiken på Kalles pappa :O

6 kommentarer:

anna of sweden sa...

Haha! Den där Kalles pappa skulle bara veta!

Jag är nog en av de få som INTE gillar Brad Pitt. Tycker inte alls att han är snygg. Nä, tacka vet jag Mads Mikkelsen. :D

Caroline sa...

Jaha du....Brad Pitt kanske har gatt o adopterat ett svenskt barn den har gangen.......man vet aldrig!

ÅSA sa...

Anna, får jag välja (nu är väl inte det någon risk...) så hade jag valt Mads Mikkelsen! Men jag är så nöjd med min David!

Caroline...hrm...tänkte inte på det :)

Anonym sa...

Men så rart sagt av Astrid
Kram
M

Klara sa...

Hahaha! :D

ÅSA sa...

M, visst är det :) Brad Pitt var ju ingen höjdare...tyckte hon ...

Klara, förmodar att Brad Pitt inte går hem hos dej heller!