fredag 29 maj 2009

Ändrade planer...

Idag har skola och fritids stängt! Jag har tagit kompledigt och planen var att jag och barnen skulle gå på Pizza Hut med Catarina, Ida och Marcus.

MEN så lär det inte bli, Astrid har halsont och feber...och Fabian blev super duper sur för att vi inte kan åka dit...tror visst att det är mitt fel att Astrid har blivit sjuk...Inte så lätt att vara mamma alltid!

MEN något som är positivt är att solen skiner från en knallblå himmel och mina prickar har minskat...

SÅ, nu gäller det att fånga dagen och göra något bra av den. Först lite fredagshandling och sen någon god lunch till barnen. Hade jag orkat skulle jag bakat pizza själv men nä...inte idag!

Hoppas i alla fall få en liten stund i däckstolen och läsa "Snabba Cash" som jag precis har påbörjat och som verkar sååå spännande!

Ha en skön dag och njut av sommarvädret vi har idag!!!!

Inga kommentarer: