måndag 27 april 2009

Orutinerat...

Ett tag hade jag åtta barn här hemma idag...helt underbart, skulle kunna tro att vi bedriver ett privat fritids. Gillar dock att barnen tycker om att vara här!

Fabian skulle spela match i Önnered klockan sex så jag och tjejerna skyndade för att hinna dit i tid. Tack och lov så kom jag ihåg kameran, hade riktigt sett framför mig hur jag skulle springa runt och ta superbra bilder...

Väl framme vandrade jag stolt fram med min kamera (för visst kan man vara stolt över en kamera?!?). När jag skulle fota upptäckte jag att det saknades något...MINNESKORTET! Jag la in lite bilder i datorn igår och där har det tydligen suttit kvar...Grrrrrr.....

Jag har nämligen lovat att fota lite till klubbens hemsida...får se till att hänga med på nästa match och då, då ska minneskortet sitta I kameran!!!

2 kommentarer:

Klara sa...

Hihi, så irriterande! Hoppas att du får något annat kul att fota på senare! ;) Ha det riktigt bra, och hälsa alla!

ÅSA sa...

Ja grrrrr....ska göra ett nytt försök på måndag igen!!!