torsdag 2 april 2009

Ännu en förkylning...

...hemma hos oss!!!

Sista arbetsdagarna innan en veckas ledighet, känns som att både jag och David har extra mycket att göra för att kunna känna oss lediga sen...

Imorse vaknade Fabian super förkyld och lite lätt febrig, suck. Tycker att vi har haft en alldeles för stor dos av årets infektioner nu, nu får det banne mej räcka!!!

Jag ska iväg på facklig utbildning så jag får komma lite senare, lämna Fabian på Davids jobb och så får han vara där ett par timmar innan de kan åka hem...Imorgon har jag patienter inbokade som flyttades sen jag var hemma med Astrid så då får David vara hemma igen...

Min trötthet blir ju inte mindre och den förbaskade värken jag har i mina leder...måste ta tag i det också!

Nä, detta blidde inget kul inlägg...behövde bara skriva av mej lite! Nått som är kul är att solen åter strålar från en klarblå himmel, termometern visar 0 grader men vill det sig väl så kanske vi kan få 15 grader fram på dagen! Ljuvliga vår!!!

Ha en skön dag och njut!!!

1 kommentar:

anna of sweden sa...

Näe, vad trist. Nu får vi hoppas att ni får en riktigt härlig och avkopplande vecka i Sälen. Kram!