lördag 7 mars 2009

Vi laddar...

...inför andra chansen ikväll!

Vem vinner - Vem försvinner???

Cykeln blev tyvärr inte såld...de hann inte ens kolla på den, kom tydligen på att den troligen var för liten...Och jag som putsade på den imorse :(

Nu har jag precis förberett kvällens middag, får man lov att fresta...

Räkfylld rödtungafilé med duchessepotatis, hummersås och haricovertes, mmmmm.... Hoppas det blir gott också!

Ha en riktigt skön lördagkväll så hörs vi imorgon efter Ullared...hoppas verkligen vi kommer dit...de har talat om snö...

Kjaaaam på er! :D

7 kommentarer:

Caroline sa...

Oj da....festligt varre! Jag ar i desperat nod av nya matratter att gora.....ska kolla igenom din blogg...du har ju lagt ut recept lite da o da...!

Caroline sa...

Om jag hittar fisksas i affaren...o alla andra ingredienser sa blir det nog Thaikyckling! Tack for receptet! Kram pa dig!

Anonym sa...

Ullared i morgon....hade ingen aning om att de va öppet då=) O snö?! Du kommer med många nyheter!! ;) Trevlig kväll!!

Anonym sa...

Tråkigt med Fabians feber och cykeln oxå. Vi är färdiga med Minjas rum:) Jättesnyggt blev det. Målade väggar och lade laminat på golvet. Hann oxå lite skida. Och sen gick vi på bio (Bolt var filmen). Alla tyckte om den! Ha en trevlig lördag (med rödtungafilén, mmh) och söndag i Ullared!! Kram Mira

ÅSA sa...

Caroline, vad blev det? Lite recept då och då...hrm...Fredagsreceptet heter det ju :)

MissNils...håll tillgodo :D

Mira...du borde ha en blogg så vi kan ta del av Minjas fina rum! Börjar skolan imorgon igen???

Caroline sa...

heheh...sorry! Fredags-recept heter det! men tyvarr hittade jag varken fisksas eller Red Curry.....jag far nog invadera Manhattan for att hitta det. Det blev kalkongryta istallet, inte sa fel det heller!

ÅSA sa...

Nu glömmer du det aldrig :) Jag trodde verkligen att ALLT ...och lite till...fanns i USA! När du hittar det så är det värt ett försök...mmmmmm så gott !!!