lördag 7 mars 2009

Trulle och Trulsa...

...ligger nerbäddade idag!!!

Uj, uj, uj....igår skickade jag iväg Fabian, Trulle och Trulsa på spökkalas... När Fabian kom hem så hade han 40 graders feber och huvudvärk. Nu har även Trulle och Trulsa blivit sjuka så de ligger och kollar film med Fabian. Typiskt när vi hade en sådan fullspäckad helg inplanerad för dem!

Ingen fotboll, ingen bandy och inget bowlingkalas...trist!

MEN idag kommer någon och kollar Fabians cykel och DÅ kan ju Trulle och Trulsa vara med :)

Nu ska jag ut och putsa lite på cykeln så den ser lite bättre ut...sen får det nog bli en hemmafixardag!

Ha en skön lördag där ute i stugorna...ni missar väl inte Andra Chansen idag???

4 kommentarer:

Klara sa...

Usch, hälsa Krya på dig till Fabian, Trulle och Trulsa! Lycka till med cykeln!

Caroline sa...

Jag ar hemma o peppad infor 2a chansen idag!! Kor sa det ryker!Ha en go helg!

ÅSA sa...

Klara...de ångrade sig innan de ens kollade :(

Caroline...japp..vem röstar du på???

Caroline sa...

eeeh....nu far jag kolla vem som ar med! Jag aterkommer!