torsdag 26 mars 2009

Tack Eva!!!

Jag blir bortskämd...av svärmor!!!

Igår var jag på heldags utbildning, svärmor Eva hämtade barnen. När jag kom hem så var hon fullt sysselsatt med att kratta rent i den nyligen ansade häcken....

Idag jobbade jag till fyra, David är på någon utbildning så Eva hämtade barnen även idag. När jag kom hem så möts jag av en doft som väckte gamla minnen till liv... Mammas söndagsmiddag... Mycket riktigt, på spisen puttrar en gryta med kalops, köttet är så mört så det faller sönder...Nu är det bara för mej att skala potatis och koka dem, voila så är middagen klar! TACK EVA!!!

2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Jag vill också ha en svärmor som kommer hit och lagar mat och krattar rabatter!!!

ÅSA sa...

Ja du, helt underbart!!! Middagen räcker dessutom till en gång till så nu är söndagsmiddagen fixad :D