fredag 27 mars 2009

Kändistäta dagar...

...har det varit!!!

Konstigt nog så är det inte ofta man "springer på" kändisar här i Götet. Gårdagen började med att Herr Putt med chaufför kom hit. Chauffören, som egentligen inte bara var någon chaufför, var en mycket känd brottare fick jag veta av min käre make...Nu är jag ju inte så kunnig på det området men senare samma dag sprang jag på kändis nummer två...Thomas Tengby! Ja, nu var det ju inte några super kändisar men det var bara början.

Idag när jag gick från jobbet till min bil så fick jag syn på två välkända snyggingar och skulle precis till att hälsa...kom på mej själv i sista stund...det var Danny och Mattias i EMD! DE är väl ändå liiiite kända! :) Precis lika söta i verkligheten som på bild!

Undrar vem jag ska stöta på imorgon???

5 kommentarer:

Anonym sa...

De va inte dåligt...hahah! Vilken kändis skulle du vilja träffa imorgon då??=) trevlig helg!!

ÅSA sa...

Hrm...svår fråga...Marcus Allbäck springer jag på ibland eftersom han bor där jag bor... (mycket trevlig!!!)...Jag ska tänka på det... Vem skulle Du vilja träffa :D

Caroline sa...

Va kul! Alltid kul att se lite kant folk!

Miss Nils sa...

Oj...många man vill springa in i när de kommer till utländska kända ansikten. Men har inget speciell svensk=)

ÅSA sa...

Miss Nils...alltid kul att se kändisar...skulle vara riktigt kul att se Andy Garcia...nått speciellt med honom tycker jag :)