torsdag 26 februari 2009

Usch och fy...

Som jag skrivit innan så tycker jag det här med Facebook är kul i perioder...

Himla kul att spana in folk från "förr" och se vad de gör och hur de ser ut.

Idag fick jag på mailen "Åsa är taggad i ett foto"

Ja ha tänkte jag och gick givetvis in för att kolla...

Då är det en gammal goding som lagt in "Gamla goa minnen" och på ett av dem fotona, vem sitter väl där??? Jo en styck Åsa á la -80 tal...huga.... Hemsk bild och jäklar vilken åldersnoja jag drabbades av...

Den "gamla godingen" uppmanade alla att leta fram gamla foton och lägga ut dem så om ni inte hör av mej på ett tag så vet ni vad jag sysslar med :)

5 kommentarer:

Caroline sa...

Sa det ar pa facebook du ar???Tyckte det har varit lite glest i bloggandet!!...heheh!

Klara sa...

Haha!

Vit Gladiolus sa...

Heeeeeej Åsa!

Skulle önska dig en trevlig helg!!!

Å så laddar vi för Mello. OCH stora visnten på Harry Boy!!!! Ha det så bra!!
Kramisar

ÅSA sa...

Caroline...jag är en periodare...just nu e FB kul igen eftersom jag hittat lite folk...:) E du med där???

Klara...:)

Zinkbaljan...imorgon ska jag försöka ta en HB! Hoppas melodifestivalen blir bättre än i lördags...Trevlig helg på dig oxå!

Caroline sa...

Jajaman...du kan soka pa Caroline Nilsson Peralta....om du vill lagga till mig dar alltsa! Ha en jattebra helg! Kraaaam!