fredag 27 februari 2009

Fredag igen...

...och våren är verkligen på väg!!!

Imorse vaknade jag av väckarklockan...det händer typ två gånger om året... När jag sen tassade upp vid tjugo över sex så trodde jag verkligen att jag hade försovit mej... det var LJUST ute!!! Inte nog med det, sen blir det inte mörkt förrän någon gång efter sex på kvällen...LOVELY!!!

Idag är en sådan där härlig dag, solen skiner från en klarblå himmel och termometern har varit uppe på 4 grader plus.

Jag hämtade barnen när skolan slutade klockan 13. Då åkte vi till gymmet där jag sprang, gick i crosstrainern och körde lite magisar. Sen vidare till Stadium XXL för att köpa simglasögon inför Astrids tekniksimskola som börjar imorgon. Vidare till Kvantum för att handla mat...barnen älskar att åka dit...i alla fall på fredagar. Då står det någon käck liten dam eller herre i varje hörn och bjuder på diverse saker... Jag kanske kan skippa mellanmålet på fredagar om jag låter barnen gå två varv i affären...

Hur som helst, hem, duscha, en smoothie och sen en stor latte...Nu sitter jag här och väntar på att maken ska komma hem med sushi och vin...

Ha en underbar fredag där ute i stugorna!

6 kommentarer:

Sofia sa...

Oj, va mysigt det där lät :) Ha det så skönt i helgen. Kram.

ÅSA sa...

Tack detsamma Sofia, somnar nog efter Så ska det låta...men det är så skönt att få lov att göra det:)

anna of sweden sa...

Trevlig helg på er långt där borta i Sverige!

ÅSA sa...

Detsamma! Har du slutat läsa din mail...

anna of sweden sa...

Nix. Har väl svarat på det senaste ...?

ÅSA sa...

Anna, NOPE!