tisdag 3 februari 2009

Det var på håret....

Jag är en person som gillar fart och fläkt... Även när jag kör bil...

Idag var jag väldigt nära fortkörningsböter.

Tack vare att det var några bilar som stannat så höll även jag låg fart när jag körde inne i stan. Körde förbi något som stod och tryckte bakom buskarna och undrade vad detvar...hrm...farbror polisen!!!

Med en något hög puls var jag sedan tacksam för att jag "klarat mej". Behöver jag skriva att resten av färden gick i lugnt gemak!!!

2 kommentarer:

millandante sa...

Jisses! Du kör bil lika fort som du skriver inlägg... Jag har läst ikapp och haft en rolig och nostalgisk stund. Hot Shots och sommarlov i Blekinge.. känner igen mig,ljuva tider!
Du ska nog inte bjuda hem mig att måla... då blir du aldrig av med mig eftersom jag målar varje vägg sex gånger... minst...
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram

ÅSA sa...

Ahaa...du har också dessa fina minnen :) Visst var det härliga tider! Du får gärna komma och måla mina väggar ändå :) Ha en bra vecka själv! Kram