söndag 1 februari 2009

Ännu en...

...UTMÄRKELSE OCH UTMANING!!!


Jag fick denna utmärkelse och utmaning av Zinkbaljan idag så håll i er, här kommer den...

Min "Kan ej vara utan-lista"

1. Min familj, givetvis...

2. GP och kaffe latte på morgonen...

3. Träningen...

4. Mitt VISA kort...

5. Min bh..i alla fall inte på dagen :)

Det här var ju ganska så lätt, skulle vara kul att lägga till vad man KAN vara utan...men då ändrar jag väl reglerna...

Jag läser ju en hel del bloggar men skickar vidare utmärkelsen/utmaningen till följande;

Anna of Sweden

Swede Caroline

Goodliving

Västmanländskan

Klara

TACK ZINKBALJAN! KUL MED EN UTMANING DÅ OCH DÅ :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj va kul!!!=) Tack! Jag får spara de till imorgon kväll... Så jag har något o göra!! Kul att få lära känna sina bloggvänner=)

ÅSA sa...

Ser fram emot svaren :) Vi lär oss mer och mer om varandra!