lördag 24 januari 2009

Kanske miljonär...

...om några timmar!!!

Idag är det typ 48 miljoner i vinstpotten för V75.... Jag spelar nästan aldrig men IDAG slog jag till på stort! Åkte inom "Sjappet" och köpte två stycken Harry Boy för 50:- vardera...

Hör ni inte ifrån mej imorgon så kan ni räkna med att jag sitter på Landvetter och väntar på första bästa flyg till Västindien eller nått...

Man måste väl ändå få drömma lite ibland...faktum är att min tur i spel försvann samma dag som jag träffade David...Tur i kärlek...otur i spel.... eller Tur i spel...otur i kärlek...

David, du är värd bra mycket mer än 48 miljoner :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att det är så svårt o vinna..skulle me vilja vinna, o sluta jobba sen eller..Kram Maggan

Anonym sa...

Det är äkta kärlek det
M o P

anna of sweden sa...

Och jag som trodde att det skulle bli en resa till Philadelphia om du vinner ...
Ja, vi är i varje fall hemma om du kommer förbi.
Kram!

ÅSA sa...

Maggan, ja det vill vi ju alla! Men får jag välja så väljer jag dock kärleken före pengarn!

M o P...håll tummarna

Anna...Philadelphia kan vi ju ta på vägen till Västindien :D