söndag 25 januari 2009

Jag blir så glad...

...när nya läsare ger sig tillkänna!!!

Nu har jag och David precis varit och tränat, Fabian åkte hem till Marcus och med viss tvekan fick Astrid och Ida vara ensamma hemma!

När jag ringde en stund senare för att höra hur det gick sa Astrid " Jo, då, vi sitter här och småpratar i soffan...

När jag nästan tränat klart så fanns det ett meddelande på mobilsvaret

"Mamma, det är jag, Adam och Karl-Viktor kommer hit om 15 minuter...eller om 1 minut..."

Nu blev jag genast lite mer orolig...

När vi kom hem möttes vi av fyra rödrosiga barn som fnittrar och jagar varandra... Tjejerna tuffar till sig och killarna blir lite generade... Just nu bompar det rejält och smäller från Astrids rum och vi hör glada tillrop...tror att jag går ut i köket och lagar lite mat istället...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir du glad av lite äldre läsare också? Jag har varit helt kass på att kommentera (men jag läser), så jag kanske kan räknas som ny igen.

ÅSA sa...

Johanna! Jag blir jätte glad för varenda liten kommentar!!! Men eftersom jag vet att det är 50-60 läsare om dagen så blir jag lite nyfiken...och idag var det en "ny" som gav sig tillkänna :) Jag har allt saknat dej men jag förstår också att du har haft lite annat att stå i... Ha en skön vecka! Åsa

Klara sa...

:D HAHA! Vá gulligt! :)

ÅSA sa...

Hrm...ja du Klara, har du också killar på besök???