fredag 9 januari 2009

Góa grannar...

...ska man vara rädd om!!!

Idag var min första arbetsdag på fyra veckor...Eftersom jag vänt på dygnet och vaknar tidigt så var jag ganska tidigt på jobbet!

Vanligtvis brukar jag ha svårt att komma ihåg alla olika lösenord som krävs för att komma in genom porten, in i journaler, mail etc. men idag gick det galant. Att öppna mailen är alltid lika spännande...uj uj uj vad det lyste rött!!!

Det var dessutom lite folk på jobbet idag så det var mycket att stå i...sen hade jag dagen till ära en samtalspatient. När klockan närmade sig tolv plingade datorn till...jag hade fått mail!!!

"Hej Åsa! Jag tänkte bara höra om du vill komma över på lite våfflor när du kommer hem. Kram Agneta!"

OM jag ville, ett sådant erbjudande gick ju inte att missa så jag slängde mej på telefonen och tackade JA!

Nu ett antal timmar senare är jag mätt och trött efter goda våfflor och gott sällskap(trött av våfflorna alltså...INTE sällskapet hi hi). Det är inte så ofta jag och "grannen" får till det nu för tiden...hrm...alltså som vi träffas...Nu har jag i alla fall uppdaterat mej :)

Nu ska jag ge mej i kast med kvällens skaldjurssoppa...

Fredagsreceptet återkommer nästa fredag, om ni nu har saknat det alltså! :)

Trevlig kväll på er alla och för er som bor i Sverige, ikväll börjar Let`s Dance...

Inga kommentarer: